TESTIMONI

BUKTI SETELAH 1 MINGGU MENGGUNAKAN NINETY NINE FACE + MIRACLE MASK + SINUS HERBS















WAN NUR NADIRAH "Ini kisah saya berkaitan dengan jerawat…..dulu kulit muka saya sgt2 lah susah nak tumbuh jerawat..kalau nak thu sya nie ske sgt bertukar2 produk kecantikan..macam2 yg sya gunakan smpai kkk2 saya semua mrhkan sya sbb ske sgt bertukar2 produk muka...mcm2 yg sya gunakan dr yg mahal smpai yg murah..sya x peduli aslkn kulit nmpk cntk..oleh sbb tdk mndegar nasihat dr org yg lbh bpengalaman, akhirnya kulit muka sya sllu ditumbuhi jerawat..bsr2 pulak 2..nk kecut plk lambat giler..mmg jerawat dimuka tak naik terlalu bnyk..tp ia sgt memalukan sya...sy pula seorg student..thu jelah student sllu stress...sllu lah jerawat tumbuh kt muka nie..mcm2 jgklah produk yg sya guna utk nk kmbali ke wajah yg dulu tanpa jerawat..tp x berkesan..mmg putus asa giler...last2 sya biarkn je smpai sya rasa kulit muka sya kasar n tak smooth mcm dulu...sya try jgk guna bedak sejuk yg kwn sya buat tp x berhasil jgk...jerawat sya jenis bila dh naik ssh nk hilang pas2 bila dh kecut satu yg len plk naik..mmg sllu mcm 2..So, mmg jerawat anytime ade kt muka nie..pada satu hari sya saje2 search kat google psl produk kecantikan..tetiba jmpe miracle mask nie..mula2 mcm x pcya je..so, x layan pun..pas2 bila sya baca bnyk testimoni yg berjaya kt FB nie sya jadi yakin..sya pun beli miracle mask nie..mmg btl2 miracle lah..first pkai sgt2 lah best..smooth giler kulit rasa..utk permulaan sya guna pakej 2 dulu..best sgt2..sya dh pkai around 3 month lbh...jerawat dh kurang..kalau naik sy akan cepat2 tempek miracle mask...kejap je dia kecut...kulit muka pun dh x beminyak mcm dulu..so, sya mmg akn guna produk nie smpai bila2..the best ar kak nur..tq sbb lyn mcm2 sya tnya..LUV YOU..



Aeron Bagio said Sebelum menggunakan Produk ni u all bole lihat dengan jelas pada gambar saya sebelum tu, jerawat d sana sni paling teruk jerawat kat bawah dagu mmg dari sekolah smpai la sblum menggunakan produk ni x hilang2 x tau apa punca nya dah bemcm2 produk saya gunakan dari yg paling mahal spai la yg murah pun x jgk hilang2 ......Tapi setelah saya menggunakan Produk Fcu Miracle ni dalam masa hanya 2 minggu u all leh npak jerawat kat muka n kat bawah dagu pun dah x da lg..rahsia nya hanya menggunakan ( 99 face + Miracle Mask + Sinus Herb )


NURUL ATIKAH said ni adalah gambar terbaru saya..ni la hasil saya pakai produk miracle kak nur..saya baru je pakai around 3 month n hasilnye sgt2 memuaskan...alhamdulillah.saye sgt sukakan miracle mask..mmg d best la.......rmi kwn2 tgur muka sye the mikn ok..sye ni the lme x balik kg...about 2 month la jgak..mgu lpas akak saye tpon.then die ckp eh tgk muka awak kat FB the mkin ok...n akak tnye still gune produk yg beli trugh internet tu ke..n I said yes..akak ckp kwn die pun berminat nk try produk kak nur ni...thank ek kak nur the knal an produk ni at nurul..epi sgt2...erm lupe nk gtau..saye bru je try pakai miracle extra moist..baru seminggu..mmg best gile pakai moist tu..yg penting senang nk apply make up...krim muka n bedak cam rata je...susah nk comot2...pendek kata produk kak nur ni mmg terbaik la..thnx akak! luv u soo much~.


NURHAZWANI RAZAK said salam kak...ehhe mau anta testimoni ni (mengade sgt kan) ermm wani start gune miracle product mase ujung bulan satu~ mmg parut makin pudar n kulit jd sekata...dulu wani ad gune stu produk herba gak, suplimen die bgus, cume krim die x bpe sesuai ngan kulit wani..n wani cam nak cri produk yg lebih murah ckit~ tu yg jumpe miracle ni. thx kak sebb layan wani yg byk tnye ni. ahha~ ermm
gamba sebelum penggunaan... nak2 wani ni student mmg jerawat ne menjadi2 la bile stress ngan kerja2 lect~


TESTIMONI TERBARU RUSHA ~ MENGAMALKAN PAKEJ KESIHATAN LUARAN & DALAMAN ... SILA BACA
Bila ditanya apa rahsia..sy cume senyum je..berminat nk tau,sy rekemenkan..masih ingat lg testimoni sy beberapa bulan lepas ?.. ramai betul yg msg n emel sy tny itu ini..hopefully dpt bantu diorang serba sikit..11bulan penggunaan mmg terjaga dalaman dan luaran sy Alhamdulillah..multipurpos
e jamu + neems jamu yg sy amalkan beberapa bulan lepas mmg sgt impress! Keputihan sebelum period da xd..senggugut tu tak pyh ckp la..melompat sana sini pn boleh..yg best tu, parut lama makin lama makin pudar n cepat hilang..jrawat yg normally naik before period senang giler surut ! thumbs up to this product yg ni malu sikit la nk ckp...mslah pyh “membuang” ni sy alami lama da..pas seminggu try jamu ni..dlm sehari msti sy g toilet..bukan cm bfore ni 2-3ari sekali..opss malu ! org ckp membuang ni bagus utk heal kan toksin dlm bdn..bile toksin da heal, msalah jerawat n kulit muke totally xkn singgah dah kt tubuh bdn kita especially muka..jamu ni juga sedarkn sy yg sy ni makan bnyk mane pn, pyh sgt bdn nk naik..shape body tu mmg la sentiase maintain je..cuba bygkn kesanny kalau amalkn dari ank dara ni...smpai pas kawen.. sendiri taw la yer..msti lg meletop! Masker ni sy tempek tiap2 mlm cm bedak sejuk..soknye muke rse lebih brseri n merah2 akn kurang sedikit demi sedikit.smpai skrg mask tu da jd best fren forever sy da..thanks my lovely masker! pencuci muka 99 face yg pelik sikit penggunaannya..sy amalkan 2-3x sehari.gosok sikit2 je and biarkan kering..sbenarny apapun leh jdi kalau kita rjin..yg penting luaran dan dalaman kita msti dijaga..cantik luaran pn xgune kan..kalau dalaman serba xkena..bru try extra miracle moist yg product bru tu..wait for my next testimony ya..thanks a lot kak nur...

Assalamualaikum...
Yana, saya nak bg testimoni selepas penggunaan
99 Face Cleanser + Miracle Mask + Sinus Herbs..ni
Saya terima barang dari Yana pada 22/02/2011 (Memang dah marking dekat kalendar..heheh)
Dalam testimoni ni..saya attach gambar 1 bulan lebih awal dr penggunaan produk
(Tapi bila start guna memang wajah macam tu jugak)...jerawat jak berpindah tempat tumbuhnya..subur dia tetap mcm tu...heheh
DAN...

Pada 27/03/2011 snap balik...dah memang banyak kurangnya...
Saya bagi Yana testimoni ni, manatau boleh buat tambahkn lg langkah promosi
(Yang sememangnya dah meletop pun...)
Sebab 1 hari memang plan nak jadi pengedar gak ni...hikhikhik...
Mungkin bagi Yana tak berapa...tp saja nak kongsi rasa puas hati saya selepas penggunaan..
Sebab saya mengalami masalah ni dah bertahun..tu yang hepi sgt2 ni....
Pn.Asmahwaty - 
Lahad Datu, Sabah.


DAFINA PINK said nak berkongsi tntng produk nie...miracle mask + 99 face n moist .. sblum pkai produk nie...kulit muka berminyak,jerawat n banyak parut jerawat..dah pkai miracle mask n 99 face selama 3 bulan..kulit muka banyak berubah..kulit dh x berminyak,jerawat dh x naik banyak n yg syok sekali parut dh banyak pudar...suke sangat..99 face to lembut sekali bila d pkai x mcm scrub lain...skrg baru cuba moist dlm seminggu...ermmm hasilnya...bila nak bersolek..dh x pyah pkai bb cream cuma pkai moist n bedak...bedak elok ja sekata pada kulit...suke kan?jimat banyak sbb dh x payah beli moisturiser,sunblock n foundation...semua da dalam xtra moist nie....makasih pda sis liana sbb sudi sharing tntang produk nie smpai saya jatuh cinta tuk beli dan hasilnya....x mau tukar yg lain dah...hehehe
Mys Zuleana said thanx dear..saya gne produk 99face almost 2months..so saya nak share pict terbaru saya..alhamdulillah..saya bersyukur sebab nampak perubahan yang ketara..produk ni lembut pada muka..kesan pun dapat tgk dalam masa yang singkat..insyaAllah,saya akan terus menggunakan produk ni..sebelum ni macam2 produk sya dh cuba..dri yg murah sampailah mahal..tapi kesannye tak begitu membanggakan...bila cuba produk ni,alhamdulillah..dulu klu pakai make up tebal pun still nampak bercapuk2 tapi sekarang,tak pakai make up pun saya tak kisah..so kpda sesapa yg mempunyai masalah,jgn ragu2 tuk mencuba..insyaAllah,dgn izin Allah...masalah anda akan berkurangan...



Safea said ~ Salam kak,tahniah sbb bjaya hasilkan produk yg seberkesan ini.Saya dah guna miracle mask ni 1 minggu lebih..actually 2 bulan lepas saya da beli,tp sy jarang sgt pakai sbb x sempat n kadang2 malas nak tempek2 mask tuh..hehe...tp akhir2 ni saya tgk ramai org da bjaya guna produk ni,so saya sambung pakai balik.saya memang tak pakai pencuci muka lain dah..100% saya pakai 99 face n miracle mask ni je..n baru2 ni akak bg saya extra moist...da seminggu saya pakai n gambar ni la hasilnya..sblm ni mekap bercapuk sbb kulit saya kering..muka pn nampak mcm suram n tua..huhu...alhamdulillah setakat ni saya heppy sangat pakai moist tu...InsyaAllah next week saya akan order lg extra moist tu..Thanks a lot kak..sblm ni saya dah hampir2 nak beli set produk yg katanya dapat bg hasil dalam masa 1 minggu,yg ada pitera tu..tp harga pcubaan pn dah RM199..nasib baik terbuka hati saya nak try produk miracle ni..so itu je ye kak stakat ni...hopes harga produk ni dapat dikekalkan ye ;)




salam akak..ni tikah ada gmbr nak share ngan users yg len..hehe..saye bru je pakai produk ni around 7 mggu..tp sye agk berpuas hati la..walaupun jerawat saya masih belum pulih sepenuhnya..so far, mmg best pkai produk ni..susah la jrawat besar2 nak naik..alahmdullilah...so kpada mereka2 kat lua tu yg masih was2 nak guna ke x produk ni, i would suggest guna aje..heheh...thnx akak sbab da knalkan produk ni kat sye...=)


Naddiya Saffiyya said PRODUK NI SESWAI DGN KULIT SY . JERAWAT N RESDUNG MAKIN KURANG . KULIT KURANG BERMINYAK .. DULU MAKEUP KENA TEBAL2 . TAPI SKRG TAK PERLU TEBAL2 PN . KULIT JD LIBIH LICIN DR DULU. TERIMA KASEH KAK KRN YAKIN KN SY DGN PRODUK NI ..
IYA KAK :) ALHAMDULILLAH .. SY AKN TERUS GUNA PRODUK AKK .. SYG HARAP 99FACE DPT MENGEKALKN KUALITI DAN KEBERKESANANNYA :) TENGS KAK .


NORLIANA IBRAHIM said Akibat 2 tahun menggunakan Produk yang TINGGI KANDUNGAN BAHAN KIMIA serta ASID , RESDUNG SY MENJADI2 .. LEBIH MEMBIMBANGKAN , ARI2 JERAWAT KLUAR PD TMPAT YANG SAMA SBB KUMAN DA BERAKAR DLM KULIT .. ALHAMDULILLAH SEJAK JUMPA NINETY NINE FACE + MIRACLE MASK , 3 ARI JERAWAT YANG DEGIL TU KERING SEPENUHNYA .. DALAM 3 BULAN PARUT PUDAR & DLM 7 BULAN NI KULIT SEMAKIN SEKATA , X BERMINYAK , JERAWAT ... errmmm TAKUT DA NAK KUAR .. LAGIPUN SY AMALKAN NEEM JAMU TUK DTOX SISTEM PERKUMUHAN .. SYUKUR ALHAMDULILLAH ..


AIDA ROYANI said pd akak wlupn dia mcm scrub, tp dia x kasar sgt mcm produk lain.. pastu x buat muka mcm tegang/panas.. rasa best lah.. sbb akak penah pki 1 produk ni, muka jd panas.. lg 1 sesetengah masker bau dia busuk lbh2 lg yg jenis bncuh.. tp yg ni x busuk.. yg pnting nmpak perubahan.. biji2 kat bwh dagu dh krg & muka pn x brminyak sgt.. 


Sedar xsedar dah pakai 99face+mask hmpir 5 bulan..pggunaan dlm 5botol je..dan mmg berbaloi.ape yg wt sy trtarik sbb produk ni lgsung xguna bhn kimia.kulit sy sgt la sensitif! Salah produk je msti naik jerawat..muka merah2..dan semua tu wat sy rimas ! tmbahn lg sy stdnt culinary yg terdedah ngn prsekitaran kitchen yg panas +minyak..uhh ..kt sini sy bg testimoni sy bermula drpd xpakai produk ni lgi...muke sy penuh jerawat dan merah2..tmbahan lgi kulit sy cerah mmg la menampakkan lg kemerahan tu..owhh malu! Tempek la bedak 4 inci pn..foundation berlapis2..cnfirm nmpak gak! Pas 2weeks guna 99face+mask ..kesan ny sgt ketara. Merah2 da xnmpak.jerawat da kecut.ya allah bersyukur sgt jmp produk ni! Guna produk ni kena rajin..before tido sy msti pakai cm bedak sejuk ..kt jerawat tu tebal2 sikit tempeknye..siangnye kalau xde pape hal mmg menempek mask jela..seminggu 2x msti sy wapkan muke menggunakan herbs yg dpt free gift tu..xpyh tggu lama..sebulan je nahhh...tgk la muke sy pas sebulan.xpyh apply foundation dah.ape lgi...seronok dgn penggunaan produk ni...sy teruskn smpai xsedar dah 5 botol dah guna..dan kesannye,boleh tgk gmbar sy pd mggu terakhir bulan ke5 tu..alhamdulillah,berkat kesabaran dan kesungguhan pape pn leh jdi.



IEQA ISHAK said akak..thanks knalkan produk ni kt ika..serius muke ika berubah sgt2..baru sebulan ika try..tp perubahan die sgt2 ketare..ika akan terus gunekan produk ni..thanks sgt2.. sebelum gune produk ni mcm xpercaye sbb muke saye memang jenis berminyak..tp lpas seminggu guna da nmpak perubahan..muke da xberminyak..jerawat memang hilang..yg paling ketare muke da xde biji2..pipi licin..kulit makin cerah..thakns sbb perkenalkan produk ni..



NURUL FARIHAH said SALAM, SAYA NAK KONGSI SEDIKIT PENGALAMAN MENGGUNA PRODUK 99FACE + MIRACLE MASK SELAMA LEBIH 3 BULAN. KALI PERTAMA GUNAMEMANG DAH RASA PERUBAHAN. TEKSTUR KULIT LICIN DAN SENANG NAK APPLY MAKEUP. SEBELUM MENGGUNAKAN PRODUK INI SAYA PERNAH MENCUBA PRODUK LAIN YANG BERASASKAN 100% BAHAN SEMULA JADI. 1 SET BERHARAGA RM 700 LEBIH TAPI TIADA KESAN APA-APA SELEPAS MENGGUNAKANNYA UNTUK BEBERAPA BULAN. TETAPI PRODUK INI 2 MINGGU SAHAJA SUDAH BOLEH LIHAT KESAN POSITIF WALAUPUN AMBIL MASA JUGAK NAK CLEARKAN PARUT-PARUT. SAYA JENIS TAK SUKA GUNA BEDAK SEJUK DI MUKA. TETAPI ATAS NASIHAT KAK NUR DIA SARANKAN SAYA KENA RAJIN GUNA MIRACLE MASK SETIAP KALI MASA TERLUANG. DAN SAYA PUN IKUT SARANANNYA. INI LAH HASILNYA. SAYA SANGAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH BOLEH KEMBALIKAN KULIT MUKA YANG DULU. TERIMA KASIH KAK NUR.


INTAN LIYANA

No comments:

Post a Comment